روز را دوست دارم،در لحظه صبحگاه كه سايهام هويدا ميشودو هرچه خورشيد نزديكتر، پرفروغتر، ديدنيتر و گرمتركمكم در من گم ميشود و با من يكيدر اوج بودن، نور به تنهايي حكمفرماستو هر چه خورشيد دورتر، كمفروغتر و سردتراو دوباره جان ميگيرد و پيش ميرود تا خود سياهيو با شب در آميخته گويا كه با دنیام یه دنیا فاصله دارم ......
ما را در سایت با دنیام یه دنیا فاصله دارم ... دنبال میکنید
ادمهای خوبآدمهاے ِخوبمثل عطرهاے ِخوب مےمانند ...مثل گُل خوش بو هستند...به قدرے خوب هستند ڪههمیشه یادشونبه آدم حسِ خوبے مےدهدحتےاگر از این آدمهادور باشی...!ا نوشته شده در پنجشنبه دهم فروردین ۱۳۹۶ساعت 13:37 توسط AMIN| با دنیام یه دنیا فاصله دارم ......
ما را در سایت با دنیام یه دنیا فاصله دارم ... دنبال میکنید